-
Murat Peker
Değerli okurlarımız;
Kuramsal Eğitimbilim Dergisinin 2014 Nisan sayısında da farklı üniversitelerden akademisyenler tarafından hazırlanan alan eğitimi ve eğitim bilimleri alanına yönelik yedi makaleyi siz değerli okurlarımıza sunuyoruz. Bu sayımızda yayımlanan, İlhan Varank, Sabiha Yeni ve Zeynep Gecü tarafından yazılan "Eğitimde Tablet Bilgisayar Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri: Bir Durum Çalışması", Ali Göçer tarafından yazılan "Türkçe Öğretmenlerinin Pekiştirme ve Değerlendirme Amacıyla Yürüttükleri Performans Görevi Çalışmalarının İncelenmesi", Asım Arı tarafından yazılan "İlköğretim Altıncı Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri", Hakkı Bağcı ve Ahmet Naci Çoklar tarafından yazılan "Bilgisayar Oyunları, Eğitsel Kullanımları ve Tasarım Yeterlikleri Açısından BÖTE Öğretmen Adaylarının Değerlendirilmesi", Betül Küçük, Tevfik İşleyen, Demet Deniz ve Şükrü Cansız tarafından yazılan "Matematik Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi", Soner Doğan, Selçuk Beşir Demir ve Mehmet Ali Pınar tarafından yazılan "Yönetici görüşlerine göre MEB 2013 Yılı Yönetici Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği", Ahmet Ali GAZEL ve Ramazan YILDIRIM tarafından yazılan "İlköğretim II. Kademe Sosyal Bilgiler Derslerinde Gezi-Gözlem Yönteminin Uygulanma Durumunun İncelenmesi" başlıklı makalelerin literatüre katkı sağlamasını umuyoruz.
Bu sayımızın oluşmasında da emeği geçen değerli yayın kurulumuza, hakemlerimize ve yazarlarımıza teşekkürü borç biliyoruz. 2014 Temmuz sayımızda buluşmak dileğiyle…