-
Yıl: 2014, Cilt: 7 Sayı: 3
Editörden
-
Murat Peker
Değerli okurlarımız;
Kuramsal Eğitimbilim Dergisinin 2014 Temmuz sayısında da farklı üniversitelerden akademisyenler tarafından hazırlanan alan eğitimi ve eğitim bilimleri alanına yönelik yedi makaleyi siz değerli okurlarımıza sunuyoruz. Bu sayımızda yayımlanan, Arzu Derya Daşcı ve Süleyman Yaman tarafından yazılan "Fen ve Teknoloji Dersinde Öğrencilerin Zihinsel Risk Alma Becerilerinin Piaget’in Bilişsel Gelişim Dönemlerine ve Eğitim Kademelerine Göre İncelenmesi", Münevver Can Yaşar, Gözde İnal Kızıltepe ve Adalet Kandır tarafından yazılan "Öğretmen Adaylarının Çocuklardaki Fiziksel İstismar Belirtilerine İlişkin Farkındalıkları", Sevilay Karamustafaoğlu ve Bahri Meşeci tarafından yazılan "Maddenin Tanecikli Yapısı Ünitesine Yönelik 4E Modeli Destekli Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi", Sezai Koçyiğit ve Ahmet Saban tarafından yazılan "Birinci Sınıf Öğretmenlerinin ve Ebeveynlerin Görüşlerine Göre Okula Hazır Bulunuşluk", Özlem Şimşek Çetin tarafından yazılan "Okul Öncesi Dönemindeki Çocukların Yazı Farkındalığı ve Yazmaya Hazırlık Becerilerinin İncelenmesi", Didem Doğan tarafından yazılan "Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Okul Kavramının Metaforlarla Analizi", Ali Altıkulaç ve Salih Uslu tarafından yazılan "Sosyal Bilgiler Dersinde Değerlerin Ahlaki İkilem Yaklaşımı Yoluyla Öğretimi" başlıklı makalelerin literatüre katkı sağlamasını umuyoruz.
Bu sayımızın oluşmasında da emeği geçen değerli yayın kurulumuza, hakemlerimize ve yazarlarımıza teşekkürü borç biliyoruz. 2014 Ekim sayımızda buluşmak dileğiyle…