-
Murat PEKER
Değerli okurlarımız;
Kuramsal Eğitimbilim Dergisinin 2015 Ocak sayısında da farklı disiplinlerde, farklı üniversitelerden akademisyenler tarafından hazırlanan alan eğitimi ve eğitim bilimleri alanına yönelik yedi makaleyi siz değerli okurlarımıza sunuyoruz. Bu sayımızda yayımlanan, Ursula Ondratschek, Ali Günay Balım ve Suat Türkoğuz tarafından yazılan "The Salt (Science-Arts-Language-Technology) Comenius Project: Primary School Students' Views about Salt", Semiha Kula ve Esra Bukova Güzel tarafından yazılan "Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Programının Amaçlarına Yönelik Bilgilerinin Limit Öğretimlerine Yansımaları", Gürbüz Ocak ve Gülçin Karakuş tarafından yazılan "Öğretmen Adaylarının Tartışma Becerilerine İlişkin Tutum Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması", Ahmet Bedel ve Erkan Işık tarafından yazılan "Tek Ebeveyni Olan ve İki Ebeveyni Olan Öğrencilerin Kişiler Arası Problem Çözme ve Yaşam Doyumu Düzeylerinin Karşılaştırılması", Betül Dilara Şeker ve Zafer Aslan tarafından yazılan "Eğitim Sürecinde Mülteci Çocuklar: Sosyal Psikolojik Bir Değerlendirme", Özlem Haskan Avcı ve İbrahim Yıldırım tarafından yazılan "Ergenlerde Şiddet Eğiliminin Görülme Sıklığı", İbrahim Hakan Karataş, Jiydegul Alymidin Kyzy ve Cemrenur Topuz tarafından yazılan "Okul Yöneticileri ile Eğitim Yönetimi Alanında Yapılan Bilimsel Araştırmalar ve Çalışan Bilim İnsanları Arasındaki İlişki" başlıklı makalelerin literatüre katkı sağlamasını umuyoruz.
Bu sayımızın oluşmasında da emeği geçen değerli yayın kurulumuza, hakemlerimize ve yazarlarımıza teşekkürü borç biliyoruz. 2015 Nisan sayımızda buluşmak dileğiyle…