-
Yıl: 2015, Cilt: 8, Sayı: 3
Editörden
-
Murat PEKER
Değerli okurlarımız;
Kuramsal Eğitimbilim Dergisinin 2015 Temmuz sayısında da farklı üniversitelerden akademisyenler tarafından hazırlanan alan eğitimi ve eğitim bilimleri alanına yönelik yedi makaleyi siz değerli okurlarımıza sunuyoruz. Bu sayımızda yayımlanan, Fatma Betül Şenol ve Mustafa Ergün tarafından yazılan "Okul Öncesi Öğretmen Adayları İle Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Öz-yeterlik İnançlarının Karşılaştırılması", Serkan Şendağ ve Osman Erol tarafından yazılan "Okul Öncesi Dönemde Yaratıcılığı Desteklemede 3D Çizim Yazılımlarının Kullanılması", Ahmet Ayık ve Okan Diş tarafından yazılan "Okul Yöneticilerinin Dönüşümcü Liderlik Rolleri İle Örgüt İklimi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Ramazan Gürbüz ve Zeynep Çavuş Erdem tarafından yazılan "Öğrenci Hata ve Yanılgılarına İlişkin Öğretmen Görüşleri: Denklem Örneği", Hülya Gülay Ogelman, Özlem Körükçü, Hande Güngör ve Gökhan Körükçü tarafından yazılan "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sosyal Becerileri ve İnternet Bağımlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Mustafa Ürey ve Lale Cerrah Özsevgeç tarafından yazılan "Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilgilerini Günlük Yaşamla İlişkilendirebilme Düzeyleri ile Fen Tutum ve Okuryazarlıkları Arasındaki İlişki", Halük Ünsal tarafından yazılan "Meslek Lisesi ve Teknik Lise Öğrencilerinin Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri" başlıklı makalelerin literatüre katkı sağlamasını umuyoruz.
Bu sayımızın oluşmasında da emeği geçen değerli yayın kurulumuza, hakemlerimize ve yazarlarımıza teşekkürü borç biliyoruz. 2015 Ekim sayımızda buluşmak dileğiyle…