-
Murat PEKER
Değerli okurlarımız;
Kuramsal Eğitimbilim Dergisinin 2015 Ekim sayısında da farklı üniversitelerden akademisyenler tarafından hazırlanan alan eğitimi ve eğitim bilimleri alanına yönelik yedi makaleyi siz değerli okurlarımıza sunuyoruz. Bu sayımızda yayımlanan, Sefa Dündar, Levent Akgün ve Nazan Gündüz tarafından yazılan" İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Çoklu Çözüm İçeren Problemleri Çözebilme Becerileri ", Ayşegül Ergül ve İsmihan Artan tarafından yazılan " Erken Matematiksel Akıl Yürütme Becerilerinin İncelenmesi", Kamil Yıldırım, Gökhan Arastaman ve Elif Daşcı tarafından yazılan " Öğretmenlerin Mesleki İyilik Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi, Test Edilmesi ve Kullanılması", Ali Sabancı ve Ramazan Gök tarafından yazılan " Devlet İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Çalışma koşullarına İlişkin Görüşleri", Ferat Yılmaz, Derya Ekinci, Leyla Abay, Melike Geyik, Rahime Kutat ve Seyran Yeşil tarafından yazılan " Eğitim Felsefeleri Çerçevesinde Geleceğin Öğretmenleri: Metaforik Bir Çalışma", Rıdvan Elmas ve Ali Eryılmaz tarafından yazılan " Bağlam Temelli Fen Soru Yazımı: Kriterler ve Efsaneler", İsmail Kenar, Mücahit Köse, Halil İbrahim Demir tarafından yazılan " Kırsal ve Kentsel Kesimdeki Öğrenci Velilerinin Teknoloji ve Derslerde Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi: Kütahya ili Örneği" başlıklı makalelerin literatüre katkı sağlamasını umuyoruz.
Bu sayımızın oluşmasında da emeği geçen değerli yayın kurulumuza, hakemlerimize ve yazarlarımıza teşekkürü borç biliyoruz. 2016 Ocak sayımızda buluşmak dileğiyle…