• İletişim
  •  | 
  • Ana Sayfa

  • Hakkında
  • Editörler
  • Yayın Kurulu
  • Hakem Kurulu
  • Online Makale Gönderimi
  • Arşiv
  • Son Sayı
  • Yazım Kuralları
  • Yıl: 2011, Cilt: 4, Sayı: 1


    Kuramsal Eğitimbilim Dergisi cilt 4, sayı 1 Tam Metin

Bilisim Teknolojilerinden Yararlanma Ölçeginin Gelistirilmesi

  • Mustafa Özmusul

Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılması Öngörülen Yapılandırmacı Etkinliklerin Uygulanma Sıklıgı

  • Yakup Doğan

Ögretmen Adaylarının Sosyal Beceri Düzeylerinin İncelenmesi

  • Günseli Girgin, Duygu Çetingöz, Deniz Ekinci Vural

lkögretim Birinci Sınıf Ögretmenlerinin Ögrencilerde Dil Becerilerini Gelistirme Yeterliklerine İliskin Görüsleri

  • Mustafa Akdag, Hatice Yıldız

İlkögretim 7. Sınıf Ögrencilerine Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Öğretiminin Okuduğunu Anlama Başarısı Üzerine Etkisi

  • Gökçe Özyılmaz, Bülent Alcı

Nitel Bir Görüşme Yöntemi: Odak Grup Görüşmesi

  • Ömay Çokluk, Kürsad Yılmaz, Ebru Oguz

Hayat Bilgisi Ders Kitaplarının Becerilere Uygunluk Düzeyinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi (Afyonkarahisar İli Örneklemi)

  • Nezahat Hamiden Karaca, Gürbüz Ocak

Eğitim Fakülteleri Kendi Ögrencilerini Seçebilir mi

  • Davut Hotaman

Altı Yaş Çocuklarının Yaratıcı Düsünme Becerilerine Sosyo-Ekonomik Düzey ve Anne Baba Öğrenim Düzeyinin Etkisinin İncelenmesi

  • Münevver Can Yaşar, Neriman Aral

Matematik Gelişimi 6 Testi (Progress in Maths) nin 60-77 Aylar Arasında Olan Çocuklar İçin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

  • Meryem Çelik, Adalet Kandır

Farklı Türdeki İlkögretim Okullarına Devam Eden Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanlarının İncelenmesi

  • Zahide Dalbudak Pekdemir, Aysel Köksal Akyol

Ögretmen Adaylarının Sosyal Beceri Düzeylerinin İncelenmesi

  • Günseli Girgin, Duygu Çetingöz, Deniz Ekinci Vural





Eğitim Fakültesi, Eğitim 1 Binası, ANS Kampusu, 03200 / AFYONKARAHISAR | Telefon : 0 272 228 14 18 | Faks : 0 272 228 14 19 |