-
Murat PEKER
Değerli okurlarımız;
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi'nin 2015 Nisan sayısında Amerika Birleşik Devletleri'nden ve ülkemizdeki farklı üniversitelerden akademisyenler tarafından hazırlanan alan eğitimi ve eğitim bilimleri alanına yönelik yedi makaleyi siz değerli okurlarımıza sunuyoruz. Bu sayımızda yayımlanan, Janice J. Seabrooks-Blackmore, Karen B. Patterson, Kristine W. Webb ve Gwendolyn J. Williams tarafından yazılan "Expanding Communication in the Transition Process: Can Edublogs Help?", Alattin Ural tarafından yazılan "Matematik Öz-yeterlik Algısının Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygıya Etkisi", Ali İhsan Boran, Kübra Açıkgül ve Mustafa Serdar Köksal tarafından yazılan "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Olimpiyatlarındaki Performansları ile IQ ve Matematik Başarıları Arasındaki İlişki", Süleyman Nihat Şad, Kübra Açıkgül ve Kenan Delican tarafından yazılan "Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerine (TPAB) İlişkin Yeterlilik Algıları", Aysel Ünal Sümen ve Gülten Şendur tarafından yazılan "Öğrencilerin Kimyasal Tepkimelerde Hız Konusundaki Kavramsal Algılamalarında Örnek Olaya Dayalı Öğretimin Etkisinin Araştırılması", Tülay Şenel Çoruhlu ve Salih Çepni tarafından yazılan "“Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi” Ünitesinde Karşılaşılan Öğretmen Problemleri ve Yanılgıları: Bir Özel Durum Çalışması", Oktay Akbaş, Serap Nur Canoğlu ve Mustafa Ceylan tarafından yazılan "Eğitsel Kısa Film ve Videoları Yeniden Düşünmek: Eğitsel Kısa Film ve Video Yarışmasına İlişkin Bir Değerlendirme" başlıklı makalelerin literatüre katkı sağlamasını umuyoruz.
Bu sayımızın oluşmasında da emeği geçen değerli yayın kurulumuza, hakemlerimize ve yazarlarımıza teşekkürü borç biliyoruz. 2015 Temmuz sayımızda buluşmak dileğiyle…