• İletişim
  •  | 
  • Ana Sayfa

  • Hakkında
  • Editörler
  • Yayın Kurulu
  • Hakem Kurulu
  • Online Makale Gönderimi
  • Arşiv
  • Son Sayı
  • Yazım Kuralları
  • Yıl: 2015, Cilt: 8, Sayı: 2


Editörden

  • Murat PEKER

Expanding Communication in the Transition Process: Can Edublogs Help?

  • Janice J. SEABROOKS-BLACKMORE, Karen B. PATTERSON, Kristine W. WEBB, Gwendolyn J. WILLIAMS

Matematik Özyeterlik Algısının Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygıya Etkisi

  • Alattin URAL

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Olimpiyatlarındaki Performansları ile IQ ve Matematik Başarıları Arasındaki İlişki

  • Ali İhsan BORAN, Kübra AÇIKGÜL, Mustafa Serdar KÖKSAL

Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerine (TPAB) İlişkin Yeterlilik Algıları

  • Süleyman Nihat ŞAD, Kübra AÇIKGÜL, Kenan DELİCAN

Öğrencilerin Kimyasal Tepkimelerde Hız Konusundaki Kavramsal Algılamalarında Örnek Olaya Dayalı Öğretimin Etkisinin Araştırılması

  • Aysel Ünal SÜMEN, Gülten ŞENDUR

“Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi” Ünitesinde Karşılaşılan Öğretmen Problemleri ve Yanılgıları: Bir Özel Durum Çalışması

  • Tülay ŞENEL ÇORUHLU, Salih ÇEPNİ

Eğitsel Kısa Film ve Videoları Yeniden Düşünmek: Eğitsel Kısa Film ve Video Yarışmasına İlişkin Bir Değerlendirme

  • Oktay AKBAŞ, Serap Nur CANOĞLU, Mustafa CEYLAN





Eğitim Fakültesi, Eğitim 1 Binası, ANS Kampusu, 03200 / AFYONKARAHISAR | Telefon : 0 272 228 14 18 | Faks : 0 272 228 14 19 |