Kuramsal Eğitimbilim Dergisinin Değerli Okurları, 22017 yılı Nisan sayımızda Yayın Kurulumuz ve alan editörlerimizi güncellemiş bulunmaktayız. 2012 yılından bu yana dergimizin bu noktalara taşınmasında büyük emeği olan Prof. Dr. Murat Peker’e katkılarından ötürü teşekkür ediyoruz. 2017 Nisan sayısında eğitim bilimleri, öğretmen yetiştirme ve alan eğitimine ilişkin altı makaleyi siz değerli okurlarımızın beğenisine sunuyoruz. Kuramsal Eğitimbilim Dergisinin 2016 Nisan sayısında yayımlanan, Cevriye Ergül, Gözde Akoğlu, Gökçe Karaman ve Ayşe Dolunay Sarıca tarafından yazılan “Anasınıfında Uygulanan Etkileşimli Kitap Okuma Programının Sonraki Okuma Becerilerine Etkisi: İzleme Çalışması”, Ruhan Karadağ ve Şerif Kaya tarafından yazılan “Marzano Taksonomisi’ne Göre İlkokul Programlarındaki Kazanımların Değerlendirilmesi: Bir Durum Çalışması”, İdris Şahin tarafından yazılan “Öğretmen ve Müfettiş Penceresinden Rehberlik ve Denetim Çalışmalarına Bakış”, Hacer Kuzgun ve Fatih Özdinç tarafından yazılan “Eğitsel Sosyal Ağ Ortamı Edmodo’nun Kullanılabilirliğinin İncelenmesi”, Yücel Kayabaşı, Esra Yeniceli, Ela Ataman, Seda Şahin ve Nilüfer Nacar tarafından yazılan “Ortaokul Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerileri İle Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki: Ankara İli Örneği” başlıklı makalelerin literatüre katkı sağlayacağını umuyoruz. Bu sayımızın oluşmasında emeği geçen değerli Yayın Kurulumuza, hakemlerimize ve yazarlarımıza teşekkürü bir borç biliyor, titizlikle yürüttüğünüz çalışmalarınızı dergimize göndermenizi bekliyoruz. 2017 Temmuz sayımızda buluşmak dileğiyle… Yrd. Doç. Dr. Murat PEKER Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi |
Dear Readers of the Journal of Theoretical Educational Science (JTES), We updated our Editorial Board and field editors in the issue of April 2017. Since 2012, Prof. Dr. Murat PEKER showed a great effort for the sustainment and development of our journal. We would like to thank him for his valuable efforts for the JTES. In April 2017 issue, the JTES has been publishing six articles related to educational sciences, teacher education and field education. The second issue of 2017 includes the following articles: “Effects of Dialogic Reading Program on Later Reading Skills: Follow-Up Study” by Cevriye Ergül, Gözde Akoğlu, Gökçe Karaman and Ayşe Dolunay Sarıca, “Evaluation of Objectives in Primary Education Curricula Based on Marzano Taxonomy: A Case Study” by Ruhan Karadağ and Şerif Kaya, “An Overview to Inspection and Guidance from the Perspectives of Teachers and Inspectors” by İdris Şahin, “Investigating Usability of Edmodo as an Educational Social Network Environment” by Hacer Kuzgun and Fatih Özdinç, “The Relationship Between Classroom Management Skills And Self-Efficacy Beliefs Of Secondary School Teachers: An Example of Ankara City” by Yücel Kayabaşı, Esra Yeniceli, Ela Ataman, Seda Şahin and Nilüfer Nacar, “Action Research about Development of Reading and Writing Skills of Dyslexic Student” by Reyhan Dinç. We hope that all articles published in this issue will contribute to the literature. Finally, we should also express our sincere thanks to the Editorial Board, reviewers and authors for their invaluable contributions. We also look forward to receiving submissions of sufficient rigor and quality. Asst. Prof. Dr. Murat PEKER Afyon Kocatepe University Faculty of Education |