• İletişim
  •  | 
  • Ana Sayfa / Home

  • Hakkında / About the Journal
  • Editörler / Editors
  • Yayın Kurulu / Editorial Board
  • Hakem Kurulu / Reviewers Board
  • Online Makale Gönderimi / Online Submission
  • Arşiv / Archive
  • Son Sayı / Current Issue
  • Yazım Kuralları / Guide for Authors
  • Yıl / Year: 2016, Cilt / Volume: 10, Sayı / Issue: 2


Editörden / From Editor

  • Fatih GÜNGÖR

Anasınıfında Uygulanan Etkileşimli Kitap Okuma Programının Sonraki Okuma Becerilerine Etkisi: İzleme Çalışması
Effects of Dialogic Reading Program on Later Reading Skills: Follow-Up Study

  • Cevriye Ergül, Gözde Akoğlu, Gökçe Karaman, Ayşe Dolunay Sarıca

Marzano Taksonomisi’ne Göre İlkokul Programlarındaki Kazanımların Değerlendirilmesi: Bir Durum Çalışması
Evaluation of Objectives in Primary Education Curricula Based on Marzano Taxonomy: A Case Study

  • Ruhan Karadağ, Şerif Kaya

Öğretmen ve Müfettiş Penceresinden Rehberlik ve Denetim Çalışmalarına Bakış
An Overview to Inspection and Guidance from the Perspectives of Teachers and Inspectors

  • İdris Şahin

Eğitsel Sosyal Ağ Ortamı Edmodo’nun Kullanılabilirliğinin İncelenmesi
Investigating Usability of Edmodo as an Educational Social Network Environment

  • Hacer Kuzgun, Fatih Özdinç

Ortaokul Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerileri İle Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki: Ankara İli Örneği
The Relationship Between Classroom Management Skills And Self-Efficacy Beliefs Of Secondary School Teachers: An Example of Ankara City

  • Yücel Kayabaşı, Esra Yeniceli, Ela Ataman, Seda Şahin, Nilüfer Nacar

Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencide Okuma Becerisini Geliştirmeye Yönelik Bir Eylem Araştırması
Action Research about Development of Reading and Writing Skills of Dyslexic Student

  • Reyhan Dinç





Eğitim Fakültesi, Eğitim 1 Binası, ANS Kampusu, 03200 / AFYONKARAHISAR | Telefon : 0 272 228 14 18 | Faks : 0 272 228 14 19 |