İletişim
|
Ana Sayfa / Home
Hakkında / About the Journal
Editörler / Editors
Yayın Kurulu / Editorial Board
Hakem Kurulu / Reviewers Board
Online Makale Gönderimi / Online Submission
Arşiv / Archive
Son Sayı / Current Issue
Yazım Kuralları / Guide for Authors
Yıl / Year: 2016, Cilt / Volume: 10, Sayı / Issue: 2
Editörden / From Editor
Fatih GÜNGÖR
Anasınıfında Uygulanan Etkileşimli Kitap Okuma Programının Sonraki Okuma Becerilerine Etkisi: İzleme Çalışması
Effects of Dialogic Reading Program on Later Reading Skills: Follow-Up Study
Cevriye Ergül, Gözde Akoğlu, Gökçe Karaman, Ayşe Dolunay Sarıca
Marzano Taksonomisi’ne Göre İlkokul Programlarındaki Kazanımların Değerlendirilmesi: Bir Durum Çalışması
Evaluation of Objectives in Primary Education Curricula Based on Marzano Taxonomy: A Case Study
Ruhan Karadağ, Şerif Kaya
Öğretmen ve Müfettiş Penceresinden Rehberlik ve Denetim Çalışmalarına Bakış
An Overview to Inspection and Guidance from the Perspectives of Teachers and Inspectors
İdris Şahin
Eğitsel Sosyal Ağ Ortamı Edmodo’nun Kullanılabilirliğinin İncelenmesi
Investigating Usability of Edmodo as an Educational Social Network Environment
Hacer Kuzgun, Fatih Özdinç
Ortaokul Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerileri İle Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki: Ankara İli Örneği
The Relationship Between Classroom Management Skills And Self-Efficacy Beliefs Of Secondary School Teachers: An Example of Ankara City
Yücel Kayabaşı, Esra Yeniceli, Ela Ataman, Seda Şahin, Nilüfer Nacar
Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencide Okuma Becerisini Geliştirmeye Yönelik Bir Eylem Araştırması
Action Research about Development of Reading and Writing Skills of Dyslexic Student
Reyhan Dinç