• İletişim
  •  | 
  • Ana Sayfa

  • Hakkında
  • Editörler
  • Yayın Kurulu
  • Hakem Kurulu
  • Online Makale Gönderimi
  • Arşiv
  • Son Sayı
  • Yazım Kuralları
  • Yıl: 2010, Cilt: 3, Sayı: 2


    Kuramsal Eğitimbilim Dergisi cilt 3, sayı 2 Tam Metin

Sosyal Bilgiler Dersi Okuma Çalışmalarında Yönlendirilmiş Okuma-Düşünme Aktivitesinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi

  • Hasan Kağan Keskin, Muhammet Baştuğ

7-14 Yaş Grubu Çocuklarda Akran İstismarı ve Kendi Çözüm Önerileri

  • Gülümser Gültekin Akduman

Eğitim Fakültesi ve Fen Fakültesi Biyoloji Öğrencilerinin Ders Çalışma Alışkanlıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

  • Aysel Temelli, Murat Kurt

Etkili Eğitim Denetiminde Yaşanan İletişim Engelleri ve Bu Engelleri Aşma Yolları

  • Öznur Yazıcı, Yüksel Gündüz

OHalk Müziğindeki Değişimler Ve Halk Müziği Eğitimine Etkileri

  • Emel Funda Türkmen

İlköğretim 4. Ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Etkinliklerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme

  • Gürbüz Ocak, Sümbül Dönmez

İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Düşünme Stilleri ve Yaşam Çatışması

  • Nuri Baloğlu, Sedat Yüksel, Engin Karadağ

İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersi Hakkındaki Düşünceleri

  • Dilek Sezgin Memnun, Recai Akkaya

Okul Öncesi Dönemde Erken Akademik Beceriler

  • Özgün Uyanık, Adalet Kandır

Öğretmen Adaylarının Empatik Becerileri İle Problem Çözme Becerileri

  • Salih Zeki Genç, Temel Kalafat

Özel Dershanelerin Biyoloji Öğretimine Katkılarının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

  • Aysel Temelli, Murat Kurt, Esra Özay Köse

Yabancı Dil Öğretiminde Nasıl Bir Ölçme-Değerlendirmeye Gerek Vardır

  • Gonca Altmışdört

Yaratıcı Düşünme Becerilerinde Okul Öncesi Eğitimin Etkisi

  • Münevver Can Yaşar, Neriman Aral

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Ve Teknoloji Okur-Yazarı Bireylere Ve Bu Bireylerin Yetiştirilmesine İlişkin Görüşleri

  • Nil Duban





Eğitim Fakültesi, Eğitim 1 Binası, ANS Kampusu, 03200 / AFYONKARAHISAR | Telefon : 0 272 228 14 18 | Faks : 0 272 228 14 19 |