İletişim
|
Ana Sayfa / Home
Hakkında / About the Journal
Editörler / Editors
Yayın Kurulu / Editorial Board
Hakem Kurulu / Reviewers Board
Online Makale Gönderimi / Online Submission
Arşiv / Archive
Son Sayı / Current Issue
Yazım Kuralları / Guide for Authors
Yıl / Year: 2016, Cilt / Volume: 9, Sayı / Issue: 2
Editörden / From Editor
Murat PEKER
Relationships between Dewey’s Pragmatism and Early Times of Turkish Education System
Cumhuriyetin İlk Dönemlerinde Dewey Pragmatizmi ile Türk Eğitim Sistemi İlişkisi
Ahmet Kesgin
Biyoloji, Fizik ve Kimya Öğretmeni Adaylarının Bilim-Sözde Bilim Ayrımı Anlayışları
Prospective Biology, Physics and Chemistry Teachers’ Conceptions towards Science-Pseudoscience Distinction
Şeyda Gül
Bağlayıcı Kullanımına İlişkin Yanlışların Çözümlenmesi
Analyzing Errors Reference to Use of Connectives
Gökhan Çetinkaya, Hakan Ülper, Nihat Bayat
Etkili Öğretmenlik ve Öğretmen Niteliğinin Geliştirilmesi
Effective Teaching and Improving Teacher Quality
Gönül Sakız
Okul Geliştirme Konusunda Yöneticilerin Yaşadıkları Sorunlar
The Problems of Advisers in the Subject of School Development
İ. Bakır Arabacı, Aysel Namlı
Öğretmen Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmeye İlişkin Yapılan Araştırmaların Değerlendirilmesi
The Evaluation of Researches Related to Problem Based Learning in Teacher Education
Ramazan Yurtseven, Aytunga Oğuz
Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitimle Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Öğretimine Yönelik Görüşleri
University Students’ Perceptions about Teaching Ataturk’s Principles and Turkish Revolution History with Distance Education
Bülent Akbaba, Selahattin Kaymakcı, Togay Seçkin Birbudak, Bahadır Kılcan
Zihin Engelliler Öğretmenliği Öğrencilerinin Kaynaştırma Uygulamalarına ve Öğrenim Gördükleri Bölüme Bakışlarının Değerlendirilmesi
Evaluating Views of Teacher Candidates from Intellectual Disabilities Program towards Inclusion and Enrolled Teacher Training Program
Nevin Güner Yıldız, Macid Ayhan Melekoğlu