• İletişim
  •  | 
  • Ana Sayfa / Home

  • Hakkında / About the Journal
  • Editörler / Editors
  • Yayın Kurulu / Editorial Board
  • Hakem Kurulu / Reviewers Board
  • Online Makale Gönderimi / Online Submission
  • Arşiv / Archive
  • Son Sayı / Current Issue
  • Yazım Kuralları / Guide for Authors
  • Yıl / Year: 2016, Cilt / Volume: 9, Sayı / Issue: 4


Editörden / From Editor

  • Murat PEKER

Secondary School Students’ Predictors of Science Attitudes
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Derslerine Karşı Tutumlarının Belirleyicileri

  • Cemal Tosun, Murat Genç

Çocuğu Okul Öncesi Eğitim Kurumuna Devam Eden Babaların Çocukları ile Olan İlişkilerinin İncelenmesi
An Investigation of the Relationship Between Fathers and Their Children at Preschool Level

  • Özgün Uyanık, Ümit Ünsal Kaya, Gözde İnal Kızıltepe, Münevver Can Yaşar

Ortaokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algıları ile Problem Çözme Beceri Algılarının İncelenmesi
Investigation of Middle School Students’ Self-Efficacy Perceptions of Visual Mathematics Literacy and Perceptions of Problem-Solving Skill

  • Furkan Özdemir, Murat Duran, Abdullah Kaplan

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğretim Elemanlarının Alan Öğretmeni Yeterliklerine İlişkin Düşünceleri
Opinions of Computer Education and Instructional Technology Lecturers’ on Field Teacher Competencies

  • Asuman Seda Saracaloğlu, Fevzi Dursun, Taner Arabacıoğlu

İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Yaptıkları Hata Türlerinin Belirlenmesi
Determining the Errors of Primary School 5th Grade Students in Non-Routine Problem Solving

  • Mustafa Ulu, Neşe Tertemiz, Murat Peker

Matematik Öğretmenlerine Yansıtıcı Düşünme Becerisini Kazandırmaya Yönelik Hazırlanan Hizmet İçi Eğitimin Etkililiği
The Effectiveness of In-Service Training for the Development of Reflective Thinking Skills Among Mathematics Teachers

  • Nadide Yılmaz, Tuba Gökçek

Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Bilginin Doğası Anlayışlarının İncelenmesi
An Investigation of Prospective Science Teachers’ Conceptions towards the Nature of Scientific Knowledge

  • Şeyda Gül, Mehmet Erkol

Öğretmen Adaylarının Felsefe Dersine İlişkin Metaforları
Pre-Service Teachers' Conceptual Metaphors about Philosophy Course

  • Mehmet Yapıcı, İlker Kösterelioğlu





Eğitim Fakültesi, Eğitim 1 Binası, ANS Kampusu, 03200 / AFYONKARAHISAR | Telefon : 0 272 228 14 18 | Faks : 0 272 228 14 19 |